Top 5 parfema

Hej drage moje,
Za današnji post sam vam odlučila pokazati svojih 5 najdražih parfema.Pa odmah krenimo na stvar.




1.Oriflame - Paradise


Prvi parfem je oriflame parfem.I meni prvi ikad isproban od tog branda.Iako očekivanja nisu bila nešto pretjerano velika,pozitivno me iznenadio.Krenuvši od predivno dizajnirane ambalaže,za zlatnim čepom koji mu daje luksuzan i ''skup'' izgled.Iako je njegova prava cijena 240kn,a često zna biti na velikim sniženjima. Parfem je izašao još 2011. 



godine.PDobijete 50 ml proizvoda.



 Njegove gornje note su: bergamot,crni i ružičasati biber.
Baza: kašmir,jasmin,kedar imošus 


Parfem mi jeiskreno na prvu onako biberast i čini se prejak.I poplašila sam se da sam totalno pogriješila sa izborompošto sam parfem prvi a kroz nekoliko
minuta prijeđe u nježan cvjetni miris,ali u svakom slučaju upečatljiv.

Trajnost mu je srednja.



2. Ellen Tracy

Drugi parfem je Ellen Tracy parfem.Ovaj parfem je predstavljen još 1992. godine.Cijena mu je 130 kn.Dobijete 50 ml parfema u predivno dizajniranoj ambalazi koja takoder djeluje dosta skupo.






Parfem nije nešto za čime bi inače prvo posegnula.Malo je intezivniji i za zrelije žene,ali mene je opet osvojio.Note  su mu orijentalne,drveno,voćne..



Trajnost mu je također dosta dobra s obzirom na cijenu.





3.Rihanna- Rebl' fleur

Sljedeći parfemje Rihannin parfem i nemojte zamjeriti što nema čepa,ko će znat  di je.:P
Prafem je koštao nekih 120-ak kn za 30ml.Također ima prelijepu luksuznu ambalažu,u crno zlatnim tonovima, ali izgubljeni čep biju činio još ljepšom...:( 




Pošto sam ja obožavatelj slatkastih mirisa,naravno da me je i ovaj oduševio.Slatkasto,cvjetni,ženstven,topao,zavodljiv..ma divan!I puno sam komplimenata dobila noseći ga...Ima odličnu trajnost.






4.Bruno Bananni

Primjedbe

Popularni postovi