NEW IN

Hej, drage moje!😊
Za danas sam vam pripremila New in.Ovo je prvi takav post na blogu.Uglavnom,pokazat ću vam proizvode koje sam dobila/kupila zadnjih 10- ak dana.Pa krenimo..😁






Prije nekoliko dana poštar mi je donio preslatki paketić sa nekoliko proizvoda.Radi se o Api Floris brandu.Imaju divnu prirodnu kozmetiku.Meni su poslali melem od smilja,kremu za ruke - Medeni citrusi, kremu za lice i balzam za usne od mente.Nisam hoš ništa isprobala,ali čim isprobam javljam vam dojmove! :)



Zatim sam od branda La Croa dobila nekoliko proizvoda za kosu .Nisam isprobala sve proizvode, za sada samo ulje i fenomenalno je.Nije mi zamastilo kosu, a bila je mekana i premirisna.Mirisi su im stvarno divni.Brzo će i njihova recenzija.


Dobila sam i paketić od Lavare i prva stvar koju sam primijetila je da imaju divne mirise.Od njih sam dobila proizvode za sunčanje čija će recenzija morati sačekati ljeto,jedva čekam!😁 Proizvodi su ulje za sunčanje od mrkve, isprobala sam ga na koži čisto da vidim kakva je tekstura.Nije premasno, i ostavlja ugodan osjećaj hiratizirane kože, te balzam za sunčanje od kokosa.


Od branda 757  dobila sam 12 sapuna.6 malih i 6 većih.Imaju divne prirodne mirise i savršene boje.Nisam mislila da sapuni mogu biti ovako lijepi. 😇





Ovaj proizvod sam kupila prije nekoliko dana.Trebalo mi je neko mlijeko za kosu, a ovo mi se činilo odlično.Radi se o Balea mlijeku za kosu sa kokosom..Zvuči mi odlično,javim vam dojmove.. :)




Dobila sam i nešto za što sam bila jako uzbuđena i što me jako zanimalo radi li stvarno.Radi se o Hello smile olovci za izbjeljivanje zuba.Koristim ju već 4. dan i iz dana u dan me sve više oduševljava.Prelako se koristi, a rezultate sam primijetila već nakon 2 dana.Možete ju naručiti na njihovom web shopu , pogledajte više o njima na instagram profilu @thehellosmile.rs



Ovu kremicu sam dobila od Lovely branda,na instagramu -> @lovely.bebolina .Radi se o kremici od smilja,sa makadamijom i palmarosom.Potpuno je prirodna.Koristim ju već nekoliko dana i primijetila sam da mi je smirila kožu, prištići i crvenilo su se smanjili.Miris joj je divan.Nije masna,savršeno hidratizira kožu i brzo se upije  i ostavi prirodan vlažan osjećaj na koži. 😍 Bit će poseban post i o njoj.



Dobila sam i nekoliko proizvoda od yves rocher-a .Prvi proizvod je prirodni primer za šminku,nisam isprobala,ali djeluje mi odlično.Zatim,regenerator koji ima predivan cvjetni miris.Sjajilo za usne.Nisam baš osoba za sjajila za usne, a ako ih koristim onda su u nekakvoj svijetloj nijansi tako da mislim da ću ga proslijediti nekome.I dobila sam preslatku kremicu za ruke od kokosa,ako volite miris kokosa,oborit će vas s nogu!!

I to bi bilo to za ovaj post.Ako vas zanima više o pojedinom proizvodu, napišite mi u komentaru.

Hvala na čitanju! ❤️

Primjedbe

Popularni postovi