Kolekcija balzama za usne





Hej,drage moje!
Za danas sam vam pripremila kolekciju balzama za usne.Nemam ih baš previše u usporedbi sa nekima,ali svakako nisu ni uobičajeni broj balzama za usne koje netko ima.Neću govoriti punk o njima,već pokazati ih,a ako vas zanima bliže o nekima napišite mi!Tako da krenimo..



Prvi na redu su lip butteri labello.Imam original/raspberry rose/vanilla&macadamia.



Zatim iz klasične Maybelline Baby lips kolekcije imam 5 balzama.Dva roza pink punch, ljubičasti peach kiss ,plavi hydrate i zeleni mint. Mislim da nema osobe koja je kročila u beauty svijet ,ili čita ovo da nije isprobala ove slatkiše.




Imam i tri balzama iz Dr Rescue kolekcije.Imaju isti miris,mentola..Imam bezbojni- Too Cool, nude - Just peachy i rozi -Pink me up.





Dva iz electro kolekcije.Mene se ovi nisu baš dojmili.Ne sviđa mi se ni miris,ni boje nešto posebno...





Imam pet eosa,nisam slikala dva minta ,ali možete ih vidjeti na prvoj slici.Imam dva sweet minta,strawberry sorbet,vanilla mint i pomegranate raspberry.Hidratacija im je dolična,kao i mirisi,imaju i okus..Jedino im je cijena dosta visoka..





Tu je i Coca-Cola lip smacker.Ima predivan miris..😍





Imam dva labello balzama.Soft rose i Strawberry shine. Hidratacija im je odlična,kao i mirisi.Ne ostavaljaju trag..






Imam jedan ljubičasti macaron Rosal - Blueberry. Ima presavršen miris,iako mu hidratacija i nije nešto,više dođe kao neko sjajilo.





Imam Apifloris balzam za usne.Skroz je prirodan i predivno miriše na mentu i odlično hidratizira.Trenutno najviše njega koristim..





Onda Blistex - Lip relief cream. Ima malo čudan miris, i ambalazu kao ljepilo...Nije ni neke posebne hidratacije i ostavlja jako tanak sloj na usnama.





I tu su još ova dva Rosal i lipio .Nisu mi bili nešto posebni,osim mirisa...



Za kraj tu je Bio balm balzam.On je prirodan balzam sa mirisom kokosa koji i nije toliko očaravajuć,ali jako je hidratantan.






I to je to za ovaj post,nadam se da vam se svidio!Ako je,ne zaboravite pratiti moj blog!

Hvala na čitanju,gledanju..😛❤️

Primjedbe

Popularni postovi