10 trikova do boljih ocjena

Hej,drage moje!😊
Za danas sam odlučila podijeliti sa vama neke savjete za učenje za one koji me prate i idu u školu.I ja sam u srednjoj školi i odmah da se opravdam što postovi na blogu neće biti uvijek redoviti jer imam baš puno učiti.Uglavnom, vjerojatno za neke od ovih savjeta ste čuli, ali mislim da će biti onih koji vam svakako mogu pomoći.Pa krenimo



1. Nema mobitela!
Prvo i najvažnije je da isključite mobitel.Više vam vrijedi učiti kvalitetno jedan sat bez mobitela nego tri, a da svako malo uzimate mobitel.Vjerujte mi,ili ga isključite ili recite nekom da vam ga ne da dok ne naučite (bratu,sestri,roditeljima...) i nećete imati šta raditi i to će vas natjerat da učite.



2. Koncentracija
Maknite sa stola bilo šta,što bi vam moglo omesti pažnju.Nek vam na stolu budu samo knjige,kako bi se mogli potpuno skoncentrirati.

3. Učenje sa slušalicama..?
Nešto što sam sama otkrila, tj. čega sam se sjetila je kad mi se nešto ne da čitati ili kad sam previše umorna,čitam određenu lekciju dok snimam glas na diktafonu,na mobitelu.I onda to preslušavam sa slušalicama,mogu sve ležati u mraku,ali je bitno da se skoncentrirate na ono što čujete.


4.BOJE!
 Podcrtavajte,pišite šarenim markerima,flomasterima,kemijskama...Ja kad tako sastavim lekciju često kad me profesor pita,sjetim se..aha,to mi je bilo crveno napisano i zaokruženo plavim markerom,na trećoj stranici...Puno je lakše vjerujte!!


5. Čitaj naglas..
Čitajte naglas.Kad čitate naglas puno brže zapamtite i dopre do vašeg mozga.Iako ja više prakticiram 3. Savjet jer se od čitanja naglas prebrzo umorim iako mi pomogne. :)

6. Uči u društvu
Učite sa prijateljem.Ako imate nekog prijatelja/icu s kojima idete u razred,dogovorite se da zajedno učite..i nemojte da ispadne da ste se samo zabavljali,možete i to,ali ako probate zajedno učiti to vam može stvoriti malo osjećaj kompetivnosti, i lakše je kad se možete međusobno ispitivati.

7. Barem 10 pitanja iz svake lekcije?!
Pravite sebi testove!Ako vas muči neka lekcija,ne znate šta bi uopće učili iz nje..Uzmite list papira i izvucite nekako 10 pitanja iz nje i odgovorite na njih iz knjige.Učite sa tih papira,a i automatski ćete brže naučiti ako ste zapisivali!!

8. Nema ležanja!!
Nemojte ležati dok učite,osim alo se držite 3.savjeta, ali ako ležite i učite,to nikad ne završi dobro...vjerujte mi!😛 Samo ćete se uspavati,neće vam se pogotovo dati učiti.

9. Dajte mozgu da diše😛
Nemojte učiti u previše toplom prostoru.Ne znam zvuči li vam to besmisleno,ali topli zrak će vas također uspavati.Više ste skoncentrirani u malo hladnijem prostoru. (To ne znači da se trebate smrzavati,samo ne biti u prostoru gdje nema dovoljno kisika za vaš mozak!😛) i odmah da se na to nadovežem sa bojom zidova,mislite da je i to totalno besmisleno?Nije.Što je jača boja zida,bolit će vas glava i nećete se dobro osjećati.Najbolje je učiti negdje pored prozora.

10. Organizirajte vrijeme
Iii..moj poslijednji savjet bi bio,ne gledajte na sat dok učite.Ako gledate na sat,dekoncentrirat će vas i lakše ćete izgubiti strpljenje.Ili suprotno od toga,sastavite si raspored učenja.Procijenite npr. Engleski moram učiti sat vremena,matematiku sat i pol,fiziku pola sata.I organizirajte onako kako vam paše.Enleski ćete učiti od 16-17, odmorit ćete se pola sata,biti na mobitelu ili što već i navijte alarm da vas napomene da morate učiti matematiku,od 17:30-19...i tako..valjda kužite!😁

I još jedan nešto!Nemojte se živcirati i stresirati zbog ocjena.Vi se trudite,a ako dobijtete lošu ocjenu..pa što?Nije kraj svijeta,ne može vam i neće ići svaki predmet.Neko je rođen s talentom da odmah nešto skuži,a nekom treba malo duže vremena...a možda ne zato taj najbrži u razredu i jednom će biti uspješan u tome..tko zna..;) Vi se samo trudite...❤️

I to bi bilo to za ovaj post,ja se nadam da vam se svidio,ako je,nemojte zaboraviti pratiti moj blog za još sličnih postova.

Hvala na čitanju!❤️

Primjedbe

  1. Super su savjeti ! :)

    BLOG: https://onlymaja.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je zaista jedan od boljih postova sa savjetima za bolje učenje. Sve pohvahale.
    Zaista imaš sjajan blog. Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati :*

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi