Zoeva - The Basic Moment


Danas cu vam recenzirati  jednu Zoeva paletu sjenila za oči.Zoeva šminka je inače dosta cijenjena i koristi ju većina profesionalnig šminkera.Paletica ima jako lijepu ambalazu u nekakvim bijelim,bež tonovima.Zove se The Basic Moment. Dosta je kvalitetna.Spektar boja mi je više nekako za dnevnu bazu.Sve nijanse su dosta svijetle i blage.Ima i shimmerastih i matt sjenila.Cijena joj je bila oko 170kn|2550din|42,5km.Naručena je sa zoevine stranice na internetu.

        

Ima 8 nijansi i skoro sve imaju smeđe tonove.Tri meni najljepše su unfinished,new era i liquid clock.Sjenila su jako pigmentirana.Nisam stigla napravit swatch,ali evo možete vidjeti koliko sjenila ostane uz najmanji dodir palete. 





Sjenila se ne truse i lako se blendaju.Paletica mi je okej,ali iskreno nije moj tip.Ja više volim tamnije nijanse i tonove koji više idu prema crvenkastoj,rozoj...Ali, ako neko želi paleticu koju će moći dobro iskoristiti, tko ne voli baš eksperimentirati s bojama,u ovoj paleti ćete sigurno pronaći nijanse koje će vam  odgovarati.

Moja ocjena: 10/10 jer mi nema smisla dati lošiju ocjenu samo zbog toga što nijanse nisu po mom ukusu.

Hvala na čitanju, do sljedećeg posta. ❤️

Primjedbe

  1. Paletica je predivna.😍
    Super recenzija,zaista 🤗

    Novi post je na mom blogu 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti draga!❤️

    Pogledat ću svakako.❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi