The Balm - NUDE beach

Radila sam recenziju ove palete na instagramu, ali ovdje ću napisati opširnije i ubaciti i swatcheve.

Vidila sam da dosta ljudi hvali ovu paleticu,a u The Balm uopće ne sumnjam pa sam ne odlučila isprobati.Paleta ima predivnu ambalažu u retro stilu.Ima 12 predivnih mat i shimmerastih nijansi, u nekakvim crvenkasto,smedkastim nijansama.Paleta je koštala oko 280kn | 4200din | 70km. Uzela sam ju u bipi.Uz paleticu se dobio i mali kistić koji nije na slici jer sam ga izgubila ali okej je za nanošenje korektora kad radite cut crease.I na njoj inate i dosta veliko ogledalo.









Sjenila su jako pigmentirana,lako se blendaju i ne truse se.Spektar boja je predivan i možete kreirati stvarno razne lookove,od večernjih do dnevnih.3 najljepše nijanse na paleti su mi bodacious,bult i brazen.I samo sa njima se može kreirati predivan crvenkasto-zlatni look.



I evo swatcheva.Možda ovdje sjenila i ne izgledaju toliko pigmentirana,ali nastala su uz samo 1 dodir sjenila.



Ovo je jedan moj look.Nije ništa posebno, ni teško svatko ga može postići,a nastao je uz korištenje gore navedenih triju nijansi.Ako vas zanima kako dobijem ovako izvučene trepavice i dam im volumen s obzirom da inače imam dosta male trepavice napisite mi.:)


I to je to za pvu recenziju u svakom slucaju imate moju preporuku.Ponekad se više isplati uzeti nešto malo skuplje što znate da ćete dovoljno iskoristiti i da će vam trajati nego više jeftinih stvari koje neće biti baš iskoristivea opet će koštati isto.






Moja ocjena: 10/10

Do čitanja. 😘

Primjedbe

Popularni postovi