Šljokice za tijelo i lice

Za današnji post imam šljokice za tijelo od branda Makeover EssentialsOvu malu,predivnu stvarčicu sam dobila na poklon i za ovaj brand prije uopće nisam čula.U svakom slučaju, na malo skupljoj strani je što se cijene tiče,istraživla sam i po iskustvima radi se o vrlo kvalitetnoj kozmetici.Proizvod koji ja danas recenziram je u obliku četkice koja ravnomjerno raspoređuje sitne,čestice shimmera/šljokica.Moja je u nekakvoj brončanoj nijansi.Cijena ovog proizvoda  na internetu je oko 30$ što bi bilo oko 180kn|2700din|45km.





Nijansa proizvoda je Bronze. Dobije se 2,3 g proizvoda što je zapravo jako puno.Ne znam otkad ga koristim,a ne vidim ni da je blizu kraja. Shimmer je jako nježan i izgleda jako lijepo na koži.Kao što vidite na slikama spustite tu plastiku i imate nekakvu četkicu.Četkica nije neke wow kvalitete,tj. nije baš mekana,ali za ovo nije ni namijenjena mekana četkica.







Nijansa je predivna i posebno je lijepa kada na ljeto uhvatite malo boje.Dođe kao predivan highlight na ključnoj kosti,rameima,rukama pa i na licu,kao  bronzer,highlighter....Dosta je pigmentirano i zalijepi se  za kožu.Skida se kao i ostala Šminka.Ima i prelijep miris.



Meni je ovaj proizvod baš fora, doduše cijena je malo viša,ali mislim da se isplati jer dobijete jakoo puno proizvoda i predivan izgled kože.☺

Moja ocjena: 10/10

Do sljedećeg posta.☺♥

Primjedbe

Popularni postovi