Silverex

Hej,drage moje!
Danas vam imam recenziju Silverex četkica za zube.

Link web stranice: http://www.silverex.hr/
Link bloga: http://silverex-srebro.blogspot.hr/
Instagram profil: @silverex.hr



Prije nekoliko dana su mi ih poslali i iskreno nisam imala
baš prevelika očekivanja, mislila sam četkice  ko' četkice, ali da sam imala, one bi ih ispunile.

Evo što na njihovoj stranici piše o četkicama:



Silverex inovativne četkice posebno su dizajnirane za antibakterijsko čišćenje zubi. U svojim vlaknima sadrže čestice srebra koje ima prirodna antibakterijska svojstva, smanjuje upalne procese stoga vaši zubi i desni ostaju zdravi. Čestice srebra implementirane u vlakna četkice eliminiraju bakterije. Čestkica se tako sama dezinficira. Četkica ostaje čista najmanje 3 mjeseca.
Pametno dizajnirana Silverex četkica za zube koristi dvostruki sistem vlakana, tankoće samo 0,01 mm koja dosežu teško dostupna mjesta imitirajući zubni konac, uklanjajući pritom bakterije koje uzrokuju karijes. Također čisti ostatke hrane, dezinficira i polira cijelu površinu zuba čineći zube bjeljima i sjajnijima bez opasnosti od oštećenja desni.




Ja inače imam dosta osjetljive desne i često dok perem zube vidim krv i to najčešće zbog grubih četkica.Po tom pitanju s ovijm četkicama stvarno nisam imala problema.One koje ja imam su: MEDIUM i ULTRA FINE.

Roza/ ultra fine me se posebno dojmila.I vi mislite četkice ko četkice,ha?Isprobajte ove i više nećete misliti.Znači pri prvom pranju osjetit ćete,jednostavno koliko su temeljitije od ostalih i čak sam primijetila da su mi  zubi postali malo bjelji.


U ponudi imaju i:
U ponudi imamo:
Na četkicama možete primijetiti i mala vlakna, duža zahvaljujući kojima ne morate koristiti ni konac za zube. :) Cijene četkica se vrte oko 30 kn tako da mislim da se svakako isplati!!



Meni su stvarno odlične i imate moje iskrene preporuke!:)

Do čitanja!♥


Primjedbe

  1. Kosa mi se diže gdje god pročitam da se ne mora koristiti zubni konac. Ako ti zubni meso često krvari, trebala bi ga još češće koristiti jer ti je zubno meso upaljeno zbog nečistoća koje tamo ostanu (vjeruj mi, dobronamjeran je savjet, sama sam bila nemarna oko toga ranije i imala sličnih problema, a i sada gledam osobu sa paradentozom u svom okruženju kako se pati jer nije vodila brigu o zubnom mesu na vrijeme) ... Četkica je super, i ja je koristim, ali uz obavezno korištenje konca (i/ili interdentalnih)... Nadam se da nećeš krivo shvatiti komentar, neke stvari je bolje spriječiti nego liječiti :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi