KÉRASTASE - Resistance

Jesam ja jedina koja muči muke s dugom kosom koja se napuše na vlazi?Nadam se da vas nema puno, ali iako ima,mislim da bi ovaj proizvod mogao puno pomoći.Po bilo kakvoj promjeni vremena,nakon pranja moja kosa se posebno tome razveseli,i ... Tako da ovaj proizvod mi je dosta pomogao u ‘obuzdavanju’ kose i posto nije skroz ravna nakon njega je definitivno bila ravnija.Dakle radi se o KÉRASTASE - Resistamce, Ciment Thermique.



Za proizvod na ambalaži tvrde: Obnavljajući i koji ravna (prevodim jer piše na engleskom),protiv pucanja vrhova,mlijeko za oštećenu kosu.Daje zdraviji izgled kosi i ima zaštitu od topline.

Ambalaža proizvoda nije nešto specijalno,ali okej je.Svijetlo plave boje,sa metallic plavim detaljima.


Proizvod sadrži 150 ml i koštao je oko 150kn/2250din/37km.Mislim da proizvod može jako dugo trajati s obzirom da se navodi da se jedna kapljica proizvoda ravnomjerno rasporedi po mokroj kosi.Miris proizvoda je također divan.Ima nekakav primamljiv,citrusni miris.Inače ne preferiram takve mirise, ali ovaj je stvarno savršen.

Dakle operete kosu kao i uvijek,malo posušite ručnikom i nanesete kapljicu (ja stavim malo više) i lakše ćete stilizirati kosu,štiti od topline     i nakon njega kosa mi je bila najprije lako raščešljiva čime inače imam problema,mirisna,izgledala je puno zdravije,zaglađenije.Bila je puno ravnija i nekako obuzdana kakva definitivno nije inače nakon pranja.Jedino što sam primjetila je da se malo brže počela mastiti nego inače,ali to je zato što sam stavila malo više i prema tjemenu.

Sve u svemu mislim da je ovo izvrstan proizvod i svakako bih vam ga preporučila ako vam je kosa, prema gore navedenom opisu.

Ocjena: 10/10

Hvala ti na čitanju, do sljedećeg posta.👋🏻😘

Primjedbe

Popularni postovi