Kako učvrstiti nokte

Za danas vam imam nekoliko savjeta ukoliko imate nokte kojo su slabi,tanki,skloni listanju i pucanju.Donedavno sam i ja imala te iste probleme dok nisam malo počela istraživati i pronašla sam neke super savjete koji su mi pomogli i nadam se da će i vama.
1. savjet je da noktaricu zamijenite rašpicom,turpijom kako želite.To vam može dosta pomoći da ojačate nokte.
2. Nemojte koristiti jake acetone.Oni će vam isušiti nokte i zato će vam se listati i pucati.Najbolji su vam acetoni na uljnoj bazi.Ali ako koristite obični samo dobro operite ruke.
3.Ako su vam nokti bilj duže u vodi,primjetit ćete kako su omekšali i morate paziti jer su tad najskloniji pucanju.
4. Svaku večer kad skinete lak na blazinicu nanesite malo maslinovog ulja.Ono je bogato vitaminom E koji je odličan za nokte i umasirajte to oko noktiju.


5.Jednom u tjednu ili u nekoliko dana u malu posudicu stavite malo maslinovog ulja,limuna i luka i držite nokte u tome 20-ak minuta.Meni je to zapravo najviše pomoglo.


6.I još nešto što je dosta bitno je krema koja je i za ruke i za nokte,nanosite ju svaki dan!!Ja koristim pvu holyplantovu i odlična je.





Iii to je to to su savjeti koji su meni stvarno pomogli.Svakako probajte,nemate što izgubiti samo možete dobiti čvrste i lijepe nokte.:) 




Hvala na čitanju.:) 

Primjedbe

Popularni postovi