Kako brže zaspati

Ako ste ona osoba koja se noću muči satima dok zaspe onda nastavite čitati.:)
Najprije, ako ste se jako kasno probudili onda je to malo teži slučaj ili ako ste pili kofein,a znate da vam smeta.Meni najveći problem predstavlja razmišljanje, ne znam imate li i vi sa tim problem ,ali ja često kad idem spavati volim dugo razmišljati, a nekad i ne želim,ali ne mogu si pomoći.Misli uvijek nekako dolutaju do mene.Evo nekoliko savjeta kako brže zaspati:



1. Najvažnije ako vam kofein ometa san, nemojte ga piti prije spavanja.
2. Upišite na youtube-u 1 hour sleeping music. To je tiha,umirujuća glazba koja traje sat vremena i onda se mobitel sam ugasi da se ne morate misliti.Mene to uvijek opusti.Također ako vas više opuštaju nekakvi zvukovi prirode,kiša ili valovi,upišite Rain sleep music. Meni nema ništa draže nego spavati dok čujem vani kako kiša pada, možda i vama pomogne. :)


3. Opustite se,nemojte misliti na nešto što vam izaziva stres jednostavno se skoncentrirajte na crnu
sliku ispred vaših očiju i ne dajte si da razmišljate.


4. Ako vam je teško uopće oči držati zatvorene, pokušajte brzo treptati dok vam se oči ne umore i onda će  se same zatvarati.
5. Meni osobno dosta pomaže toplo mlijeko ili kakao jer me nekako uspava, pokušajte. :)
6. Pokušajte čitati knjigu,neku koja nema nekih velikih obrata već znate da je monotona i donekle dosadna.Mene to uvijek uspava.:)
7. Pokušajte se ujutro malo ranije probuditi nego inače da navečer lakše zaspete.


8. Otuširajte se toplom vodom prije sna, djelovat će umirujuće na vas i uspavat će vas.
9. Nemojte gledati koliko je sati, kad shvatite da ne možete zaspati gledajući u sat će vas sao navesti da razmišljate kako ne možete zaspati i bit će vam još teže.
10. Pijte dovoljno vode tijekom dana, osjećat ćete se dobro i hidratizirano,a i nećete se morati ustajati kad ste već legli.

I to je to nadam se da sam vam bar malo pomogla i da ćete neke savjete poslušati i taok nemate što izgubiti možete samo dobiti nekoliko sati više sna. :)

Hvala na čitanju. ♥

Primjedbe

Popularni postovi