Catrice korektori

Catrice korektori



Hej,drage moje!☺
Za današnji post imam recenziju 3 korektora branda Catrice . Inače sam zadovoljna njihovom kozmetikom jer je kvalitetna, a opet pristupačna.Što se tiče korektora sumnjam da će me neki drugi odvojiti od Catrice korektora.Od ambalaže,trajnosti,cijene sve do pokrivne moći, teško da ćete kodnas pronaći bolje korektore.

1. Liquid caouflage cream 


Ovo je korektor koji je neizostavan pri mom svakodnevnom šminkajnu.Korektor je pčogodan za podočnjake jer ima nježnu teksturu koja je važna za okoloočno područje.Ja ga uvijek volim uzeti u svijetlijoj nijansi, ova je 050, i mislim i da je najsvijetlija  koju taj korektor ima u izboru.Savršeno posvijetli područje oko očiju, ne skuplja se u podočnjacima koje odlično pokrije kao i ostale nepravilnosti na koži iako je za njih malo bolji sljedeći korektor na popisu.
Ocjena: 10/10
Cijena: 28kn|446din|7km



2.Camouflage cream

Ovaj korektor je dosta gušče teksture, malo se teže blenda, ali zato i ima bolju pokrivnu moć.Ja osobno ne volim teške ni pudere, ni korektore, ali sa tekućim korektorom se ne može postići takva pokrivna moć kao sa njima.Ovaj korektor prekriva stvarno sve, a da  bi ga malo razrijedila, volim ga pomiješati sa malo primera,kreme ili ga staviti na toplo da se malo rastopi jer se ljepše blenda.Moj je u nijansi 020. 
Ocjena: 9/10
Cijena: 24kn|382din|6km



3.RE- TOUCH Light-Reflecting concealer


I zadnji korektor je malo drugačije ambalaže.On je na odvrtanje i ima četkicu.Inače nisam baš za takve ambalaže jer mi se češće pokvare i brže se potroše.Ovaj mi se nije pokvario, ali zato se dosta brzo troši.Korektor je dosta lagan, nema neku posebnu pokrivnu moć.Ne isušuje kožu i nekako mi je najviše za dnevnu bazu.
Ocjena:7/10
Cijena: oko 30kn|478din|




Swatches



Hvala na čitanju!♥

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi