CATRICE - HD liquid coverage

Heej,ljepotice!Za danas sam vam pripremila recenziju jednog pudera.U catrice proizvode nikad ne sumnjam,narocito kad se radi o puderima,korektorima...a uz sve to nisu skupi.😁

Moguće da vas ke većina čula za ovaj puder jer sam ga sretala u dosta videa na yt-u.Znaci radi se o HD liquid coverage puderu.Moj je u nijansi 040 Warm Beige i mislim da je to najtamnija nijansa i da ću sad kad sam izgubila boju od ljeta morat kupiti svijetliji.Na ambalaži piše da matira kožu,traje do 24h i daje osjećaj ‘’druge kože’’ .


Prva stvar koja me osvojila lod pvog pudera je njegova bočica.Ima predivnu matt bočicu sa crnom kapaljkom koja jako olakšava posao i ovako izgleda puno skuplje nego što zapravo je.Dobijete 30 ml proizvoda po cijeni od oko 55kn/825din/13.50km.Imate ga kupiti u prilicno sam sigurna svim drogerijama koje prodaju catrice kozmetiku.



Već sam spomenula kapaljku koja ke odlična za kontroliranje korištenja proizvoda i čak mi je bolja i od pumpice ker mogu iskoristiti sav proizvod.



Puder nema neku wow prekrivnu moć što mi odgovara za korištenje na dnevnoj bazi.Ima jako laganu teksturu,nije težak i ostavlja tanak sloj na koži.Mogu ga koristiti iako imam dosta suhu kožu, a na njemu piše da je matt.Jer samo ostavi lijep finish,a ne isuši kožu.



Čak ima i divan miris što inače i nije baš slučaj,ali nije jak već nekako neutralan, ali opet lijep.

Iako nisam neki obožavatelj pudera moram priznati da mi je ovaj bio odličan.Lijepa tekstura,ujednačuje ten...Ma sve..:)

Moja ocjena: 10/10 , imate preporuke..😊

Do čitanja...❣️

Primjedbe

Popularni postovi