Balea- Nosestrips

Hej,drage moje!☺
Za danas sam vam pripremila recenziju Balea - Nosetrips, kozmetički flasteri za nos s aktivnim ugljenom


Količina:  3. kom.
Cijena: 15kn|225din|3.75km



Na proizvodu kaže:
Uklanjaju mitesere, sužavaju pore i djeluju protiv nastanka novih mitesera i prištića.Sa salicilnom kiselinom i uljem čajevca.Namijenjeno za nečistu i mješovitu kožu.

Uputa za uporabu: 
 Flaster čistim i suhim rukama odlijepiti sa zaštitne folije,zalijepiti ga na oštećenu,vlažnu kožu nosa te nježno pritisnuti da se zalijepi.Ostaviti da djeluje 10-15 minuta, a potom polagano odlijepiti počevši od nosnica.Eventualne ostatke isprati mlakom vodom.Prikladno i za upotrebu na čelu i bradi.


Ovako bi trebalo stajati na nosu

Ovaj proizvod sam kupila na preporuku prijateljice i mnogih drugih i nije me razočarao.Dakle kada nanesete flasterić prema gore opisanom načinu najprije će vam ga biti malo teže zalijepiti, tako da pazite da ga nanosite na stvarno vlažnu kožu inače vam se neće uopće zalijepiti i neće imati ni učinka.Nakon nekliko minuta sa flasterom počinjete osjećati lagano stezanje što je dobro jer se primjećuje nekakav učinak.Imala sam priliku isprobati i balea peel-off crnu masku ,ali mislim da nije usporediva s ovom.Točnije ova je puno bolja.



Flaster se strane nosa malo slabije zalijepi, a na vrhu malo jače.A tako i djeluje slabije oko nosa, a pošto je jače zalijepljeno na samom nosu tu najbolje i djeluje.Dok ga odlijepljivate sa lica možete vijdeti kako djeluje  i kako izvlači mitesere,blackheadove sa vašeg nosa.Kada ju odlijepite možete vidjeti crne ostatke maske, što također pokaže da se nešto dešavalo s obzirom na to da je na početku flaster skroz suh i s jedne strane kao da je plastičan.

S ovim materijalom se nisam dosad susretala na ovakvim proizvodima, ne znam kako bih ga opisala, sa jedne strane je kao što sam već spomenula kao plastičan,a s druge strane mekan.

Na proizvodu kaže da je između dviju primjena treba proći najmanje tri dana, tako da sam se toga i držala.I navodi da je najbolje ne koristiti u slučaju preosjetljivosti na kozmetičke flastere i peel-off maske,kod sunčevih opeklina ili nadražene kože.



Moaj ocjena : 10/10

Hvala na čitanju!❤️

Primjedbe

  1. Nisam to jos probala ali svakako hocu 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj,meni je bila odlična, nadam se da će i tebi biti!😊

      Izbriši
  2. Odlična recenzija draga. Verujem da će se ovo zasigurno pronaći i u mojim novitetima. 😊

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi