Proizvodi koji me nisu oduševili

Hej,drage moje!😊
Za danas sam vam pripremila suradnju sa predivnom Majom.Obavezno posjetite njezin i blog( link posta(https://onlymaja.blogspot.hr/2018/01/proizvodi-koji-me-nisu-odusevili.html)   i instagram ( @onlymaja1) jer je cura divna, jako se trudi,ima kvalitetne slike,zanimljive postove..Tako da nakon što pročitate moj post skoknite do njezinog jer je napravila post kao i ja na temu Proizvodi koji me nisu oduševili .
Pa krenimo😁
Naglasit ću odmah da nemam ništa protiv nijednog proizvoda i ne tvrdim da nekom drugom neće odgovarati, ali meni jednostavno ne odgovaraju.




Prvi proizvod koji mi se nije svidio je Schauma šampon za kosu.Namijenjen je za normalnu kosu.Moja kosa je normalna i moram priznati da me nije oduševio.Šampon naravno odradi svoj posao,kosa bude čista i mirisna,ali.Imam osjećaj kao da je malo isuši i nema baš ništa što bi joj možda poboljšalo svojstva..I bude dosta kruta, opet kažem možda se nekom drugom svidi,ali meni svakako nije odgovarao.





Drugi proizvod je Garnier - pure active, exfobrusher spot fight. Iskreno u početku mi se sviđao, ali s vremenom mi je počeo jako isušivati kožu.Ja imam mješovitu,jako čudni kožu,nekad je suha, a nekad na istim područjima i masna.Ali, ovaj proizvod mi ke djeluje kao da je baš prepun kemikalija i nije baš najbolji za kožu.Osjećala sam baš kao da mi muči kožu.Možda bi bolje odgovarao nekome sa jako masnom kožom.Jedino iskoristivo na njemu mi je ova četkica za piling koju kombiniram sa drugim proizvodima.

























Sljedeći proizvod je Balea- Reinigungs Schaum. Znači to je pjena za pranje lica.Najprije meni se ne sviđa miris, možda nekom drugom hoće,ali meni je baš nekako intezivan i čudan,ne znam kako bi ga opisala.Sljedeća stvar je kao i kod prošlog proizvoda, jako mi isušuje kožu, što se tiče skidanja šminke ni za to nije baš temeljan.Jednostavno ima kemikalije koje ne odgovaraju nimalo mojoj koži.I nakon njega sam morala stalno hidratizirati kožu




























Sljedeći proizvod je Balea - BB krema. Ovaj proizvod mi uopće nije odgovarao.Najprije ima nekakvu čudnu teksturu,vodenastu koja se ne da lijepo ublendati na koži.Ima nekakav pigment, ali to je i dalje 0 prekrivna moć.I što je najgore ima neku čudnu nijansu koja je kao univerzalna.I uz to sve preintezivan miris.Not my cup of tea. 😝






























Zatim imam mono sjenilo za oči od esprita. Nijansa je 700 Violet fusion. Sjenilo ima jako jako lošu pigmentaciju kao što vidite po swatchu. Znači možete grebati po proizvodu ali nećete dobiti pigment.Mislim da je to dovoljno da mi se proizvod ne svidi.:)

















































I poslijednji proizvod je SANEX-dermo 7 in 1 protection dezodorans. Proizvod ima zanimljivu ambalažu,lijep miris i to me privuklo.Ali, kao proizvod me razočarao.Ne radi baš svoj posao najbolje, i po mom, i iskustvu prijateljice izaziva svrab.😬

I to bi bilo to za ovaj post,nadam se da vam se svidio.Do sljedećeg.😘❤️

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi