5. Proizvoda koje ću sigurno ponovno kupiti | 5. Products that I would repurchase



Većina proizvoda koji su na ovom popisu su vjerojatno oni na koje ste naišli ili ih koristili,ali zeljela sam vam pokazati samo one za koje sam stvarno sigurna da ću ih ponovno i pomovo kupiti. :)

1.Proizvod je Klas- silikon za kosu .Najprije njegov miris.Ne mlgu vam opisati koliko je savršen i kad ga stavim često me pitaju koji šampon koristim.Iako djeluje dosta masno,uopće ne izmasti kosu,naravno nećete ga previše staviti.Ravnomjerno ga nanesem na često i suhu kosu na vrgove i u roku od minute osjetim koliko mi je puta kosa mekša.Ja ne bi vjerovala da mi netko to kaže ali stvarno.Puno Mekša!!  imate moju veliku preporuku,posebno za gustu,suhu kosu.


















  2.proizvod je NIVEA - soft krema za lice i tijelo.To je krema kojoj se uvijek vraćam.Jako je nježna prema koži,savršena hidratacija.Nikada mi nije nadražila kožu.Ima predivan miris i vrlo često kada izgubim volju za nekom velikom rutinom lica ona ostane sama uz umivanje običnom vodom.I zapravo tada mi se koža najviše i očisti kada nije previše tretirana.A odlična je i za tijelo.


3.  Proizvod koji bih i koji ću definitivno ponovno kupiti je Catrice - Liquid CamouflageSvi ste čuli za njega,ali svejedno zaslužuje biti na ovom popisu jer mi je doslovno holy-grail.To je korektor kojem se uvijek ponovno vraćam jer je fenomenalan.Najprije jako je pristupačan,ali opet napravi posao s kojima se ne mogu uspoređivati brojni high end brandovi.Korektor ima odličnu prekrivnu moć,bez da isušuje kožu tako da je pogodan za podočnjake,a za to okoloočno poručje je jako bitno da ga ne isušuje.

4. proizvod jee melem .Svis ste čuli za njega, vjerojatno i isprobali.Za mene je to jedini balzam za usne na koji uvijek mogu računati.Kakve god mi usne bile kad bi ga nanijela prije spavanja probudila bi se sa savrseno zdravim usnama!Dosta je masan i to mi često smeta jer ne volim ništa masno,ali ako radi nema veze.:) 
5. I zadnji proizvod je Pro Expert -Intensive repair hair conditioner . To je regenerator koji sam otkrila prije možda godinu dana slučajno i od tad ga nisam zamijenila.Jako jako je jeftin i mislim da ga možete kupiti samo u konzumu.Proizvod je diivan.Hidratizira mi kosu,nekad ga nanesem j kao masku.Ne masti mi kosu, iako ga nekad nanesem malo i na tjeme iako se to ne bi trebalo.Kosa bude sjajna,lako se raščešljava.I jesam ja jedina koja voli kada regenerator dok ga ispirere iz kose daje onaj silky osjećaj i kosa vam je premekana.Ovaj to radi.☺️



Iii to je to,nadam se da vam je pomoglo i da će vam koristiti pri sljedećoj kupnji.

Hvala na čitanju do sljedećeg posta.❤️

Primjedbe

Popularni postovi