5 omiljenih proizvoda za usne



Mislim da svatko u svojoj kolekciji ima neke favorite i proizvode za kojima će posegnuti prije nego za drugima.Kad su u pitanju proizvodi za usne ovo su moji favoriti.😇

1.Loreal Paris- Glam shine|Miss Candy

Inače nisam neki obožavatelj sjajila za usne.Jednostavno su mi previše ljepljiva,neugodna na usnama.S ovim to nije slučaju.Ima lijepu teksturu,nije ljepljiv,daje predivan suptilan sjaj u tankom sloju za razliku od ostalih.Ima nježan miris,predivnu ambalažu i praktičan aplikator.



2.Essence - matt matt matt

Drugi proizvod je tekući ruž za usne.Ruž je u predivnoj nude nijansi i nalazi se među mojim omiljenim proizvodima za usne baš zato što izgleda jako prirodno na usnama i zato mi je pogodan za školu,pa sam ga jako ćesto nosila.Ima predivan miris,jeftin je.Ruž nije potpuno matt,ali svejedno ima lijep polumat finish.


3.P2 - Pure Color lipstick

P2 je njemačka marka dm-a kao što je kod nas npr. Trend it up..Ruž ima srebrnu,lijepu ambalažu.Ima predivnu nude boju i njega sam najviše koristila od svih.Hidratantan je i prelijepo izgleda na usnama.U nijansi je 012.



4.Oriflame - Cerise pink

Prva stvar koja me osvojila kod ovog ruža je predivna ambalaža,zlatna,metalna za detaljima.Izgleda jako skupo iako nije.Boja joj je divna,kao nekakva tamna roza koja po mom mišljenju svakome stoji.Ruž stoji cijeli dan na usnama.



5.Eos - Strawberry Sorbet

Eos inače ima odlične proizvode.Ovaj mi je jedan od najdražih.Ima divnu ambalažu.Miris mu je prelijep,nježan,miriše na jagodu.Odlično hidratizira usne.Jedino što mi nije okej je malo viša cijena s obzirom na to da se radi o balzami za usne.


Hvala na čitanju,do sljedećeg posta.:)❤️

Primjedbe

  1. Kada je Eos balzam u pitanju,uopšte nisam zadovoljna sa njim,i svakako sam na svom blogu napisala i samu recenziju o njemu.
    Međutim,sa svim ostalim bih se u potpunosti složila 😊
    Predivna tema za post ❤

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno?Meni je eos baš super i koristim ga već 4 godine.��
    Hvala ti��❤️❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi